Online shops, mobile applications, messengers and terminals integrated via omni-channel strategy
Making online shopping fun and secure
User-friendly tools to select, buy and get support. Integrated and automated technical solutions for reliable performance
Aspiring leadership in non-price competition
High-quality service and technology. Personalization, loyalty and CRM solutions
Implementing omni-channel strategy
Online&Offline retail in B2C&B2B integrated via omni-channel strategy. Seamless customer experience in various sales channels
eСommerce developer №1
1st place in 2015—2018 Runet Rating
The Winner of the Big Oborot Award
Focus on largest eCommerce projects
Extensive eCommerce portfolio
14 out of 100
largest online shops opened with our participation
22% share
our clients hold in Russia’s eCommerce Top-100
100 mln+
users per month visit our websites
14 out of 100
largest online shops opened with our participation
22% share
our clients hold in Russia’s eCommerce Top-100
100 mln+
users per month visit our websites
*Source – eCommerce Index Top-100, 2017
Media Markt
Developing omni-channel commerce concept and design
of the online shop for Media Markt, one of the largest
electronics retailers in Europe
35%
conversion growth
+40%
to order processing
200 000
users
33% up
average receipt amount
36,6 online drug store
Design devlopment for 36,6 online drug store
> 1700
retail shops
> 17 000
SKUs
150+
design layouts
Kari
Implementing omni-channel strategy and creating
1C:Bitrix Enterprise-based online shop
> 2 000 000
users monthly
5 countries
in which online shop operates
> 600 000
products
900/1600
offline shops / warehouses
Designing and implementing business processes and IT solutions for seamless customer experience in various sales channels
Strategy
Developing and optimizing eCommerce and omni-channel strategy, exploring new sales channels
Design
Designing integrated IT architecture and product requirements documents for business processes and software
Analytics
Conducting research, implementing end-to-end business analytics, setting up web and mobile analytics, A/B testing, identifying growth opportunities
UX
Designing user experience and interfaces based on research, data analysis and testing
IT Development
Developing and improving online shops, websites and applications
CRM and Loyalty
Integrating CRM solutions, developing and implementing loyalty programs and personalized marketing
Strategy
Developing and optimizing eCommerce and omni-channel strategy, exploring new sales channels
Design
Designing integrated IT architecture and product requirements documents for business processes and software
Analytics
Conducting research, implementing end-to-end business analytics, setting up web and mobile analytics, A/B testing, identifying growth opportunities
UX
Designing user experience and interfaces based on research, data analysis and testing
IT Development
Developing and improving online shops, websites and applications
CRM and Loyalty
Integrating CRM solutions, developing and implementing loyalty programs and personalized marketing
Team
We value our team of experts in eCommerce analytics, consulting, product development, system integration, mobile technology, and marketing.
Focusing on eCommerce, cross-functional teams, and continuous in-company training allows us expanding our experience to provide unique services and solutions.
Физическое лицо, оставляя заявку на веб-сайте www.aeroidea.ru
через форму «Обсудим ваш проект» и форму подписки на e-mail рассылку, действуя свободно, своей волей и в своем интересе,
а также подтверждая свою дееспособность, предоставляет свое согласие на обработку персональных данных
(далее — Согласие) Обществу с ограниченной ответственностью «АЭРОКОМ» (ООО «АЭРОКОМ»)
(ИНН 9705136776, info@aeroidea.ru, +7(495)120-12-38, +7 968 900-23-45),
которому принадлежит веб-сайт www.aeroidea.ru
и которое зарегистрировано по адресу 111024, г. Москва, вн.тер.г.муниципальный округ Лефортово, ул. Авиамоторная, д.50, стр.2, этаж 2, помещ.XI, комната 25, офис А79,
на обработку своих персональных данных со следующими условиями:
Данное Согласие дается на обработку персональных данных, как без использования средств автоматизации, так и с их использованием.
Согласие дается на обработку следующих моих персональных данных: персональные данные, не относящиеся к специальной категории персональных данных или к биометрическим персональным данным: адрес электронной почты (e-mail); имя; сведения о месте работы; номер мобильного телефона.
Цель обработки персональных данных: обсуждение возможного проекта.
В ходе обработки с персональными данными будут совершены следующие действия: сбор; запись; систематизация; накопление; хранение; уточнение (обновление, изменение); извлечение; использование; передача (предоставление, доступ); блокирование; удаление; уничтожение.
Третьи лица, обрабатывающие персональные данные по поручению ООО "Аэроком” для указанной в согласии цели:
АО "АМОЦРМ", 21205, г. Москва, вн.тер.г. Муниципальный Округ Можайский, Тер Сколково Инновационного Центра, б-р Большой, д. 42 стр. 1
ООО "Яндекс", 119021, г. Москва, ул. Льва Толстого, д. 16
Персональные данные обрабатываются в течение 30 дней с момента отказа в дальнейшем обсуждении проекта или с момента принятия решения о заключении договора на проект в соответствии с ч. 4 ст. 21 152-ФЗ, смотря что произойдет раньше.
Согласие может быть отозвано вами или вашим представителем путем направления ООО "Аэроком” письменного заявления или электронного заявления, подписанного согласно законодательству Российской Федерации в области электронной подписи, по адресу, указанному в начале Согласия.
В случае отзыва вами или вашим представителем Согласия ООО "Аэроком” вправе продолжить обработку персональных данных без него при наличии оснований, указанных в пунктах 2 — 11 части 1 статьи 6, части 2 статьи 10 и части 2 статьи 11 Федерального закона № 152-ФЗ «О персональных данных» от 27.07.2006 г.
Настоящее согласие действует все время до момента прекращения обработки персональных данных, указанных в п. 6 и п. 7 Согласия.